20110614

Sollentuna Centrum



Niin siinä sitten kävi, että mun ja Ellenin auringonotto päivä vaihtui väkisinkin shoppailureissuksi. Oltiin siis just päästy ihanalle järvenrannalle(johon varmasti menen uudestaan, kunhan aurinko paistaa!!), kun tuli isot pilvet. Päätettiin, että ei me kyllä jäädä odottelemaan iho kananlihalla, tulisiko niiden välistä säde tai kaksi. Hypättiin autoon ja lähdettiin ajelemaan kohti Sollentunaa. Hassua, että tällä kertaa minä olin se opas joka tunsi tien ja koko ostoskeskuksen kun omat taskuni ja näytin Ruotsalaiselle kaverilleni paikkoja :D

Sollentuna Centrum on vasta uusittu ja oikeastaan vieläkin ihan työmaata ulkoapäin. Oon aivan ihastunut tähän ostoskeskukseen, tai oikeastaan sen tunnelmaan sisältäpäin ja tietysti pakko mainita…mun lempikauppaan!

Keskiaukion näkymää ja yläkerrassa SATS. Siistiä kattoo, kun ihmiset juoksee hikipäässä :D




Ehdoton lempikauppa! Niin ihania, hauskoja ja viisaita sisustusjuttuja!
No, tottakai mun piti taas "vähän" innostua ja ne ketkä on käyny mun kylppärissä tietää jo mitä kassiin tarttui mukaan…! :D


<3<3<3 :D :D

2 kommenttia:

ellen kirjoitti...

jäävligt hot tycker jag:D
aa dom är sjukt snygga! men va fan jag hade ingen aning om att du hade en blogg:O

Ninni kirjoitti...

…eller inte! :D

Asså jag har inte haft länge..Den här är min sommarlov blog. Skriver bara därför att mina kompisar kan läsa vad jag gör ocv.. Hinner inte prata med dom så tyckte att det här är lättaste :D