20110615

lue, read, läsa..

Tänään oon vaan ollut. Härligt.
Aamusen Bodypumpin jälkeen hain hyvän paikan sohvalta, otin Aamunkoi kirjan käteen ja jatkoin sen lukemista niin kauan (8h, oon varmasti maailman hitain lukia ja tämän takia en lue kirjoja), että pääsin sivulle 665 missä oli yksi sana       LOPPU.
Ihan kuraa! En halua, että koko sarja loppuu miksi näiden pitää aina olla näin koukuttavia hä?
Kuitenkin oon ihan haltioissani ja elänyt kaksikolme päivää ihan haavemailmoissa ton kirjan takia. Aivan huikea teos, niinkun ne edellisetkin. Ainut mitä voin tehdä on painaa villasella sen, että
"Kirjat on paljon parempia, kun elokuvat"… niin se vain on :)


Tänään on satanut, kovaa, mutta toivottavasti huomiseksi tulis hieno ilma koska TAGS ATT ÅKA TILL GRÖNA LUND !!!! Oon niin innoissani (ellei se ole jo huomattavissa), jeij !

Lopussa mun päivän kappale.
BRUNO MARS - LAZY SONG

Ei kommentteja: