20110617

GRÖNA LUND

Eilisitä päivää ei oikein voi sanoin kuvailla.. kertakaikkiaan YKSI elämäni parhaimmista!
Mulla on maailman ihanimmat pikkuserkut<3 puss.
Oltiin huvipuistossa n. 7h ja oltais voitu vaan jatkaa ja jatkaa… Hivenen epäreilua, että piti lopettaa, kun heidän piti lähteä Turkkiin. Oli aivan huikeeta! Ok, voisin jatkaa tätä kehumista ikuisuuteen asti, mutta ehkä ymmärrätte vähemmästäkin, et oon hyvin onnellinen :)

Åkband (299Kr) jolla saa mennä koko päivän kaikissa laitteissa. Rannekkeen lisäks 90Kr maksaa sisälle, jos ei oo Gröna Korttia niinkun mulla oli.

Tässä vähän videota FRITT FALL laitteesta, joka siis nousee 80 metriin ja tulee 110km/h alas, voit vaan kuvitella…tai oikeastaan ei sitä voi edes kuvitella ennen kun itse roikkuu siellä ylhäällä ja tajuaa, että on enää liian myöhäistä perua. :D Tosiaan elämäni pisimmät 2,5 sekuntia huh huh.. En tiedä kuin hullua, But I like it !



Kyllä, meitsi ihan itse kuvannut, jos ei pienestä hermostuksesta tunnista.

TILT , melkein sama kun edellä mainittu paitsi (hehe), että siinä ei ole samanlaisia penkkejä ja ylhäällä naamataulut käännetään tietenkin menosuuntaan päin. Elikkäs et istu ja nojaa seinää vasten vaan roikut "valjaissa" ja näet koko ajan mihin olet menossa, joka on tietysti 80m vapaa pudotuksella suoraan alas!
Ihan huikee kokemus (videosta ei välttämättä näytä siltä :D).





Tässä muita, kuvia sikäli, kun niitä muisti/ehti ottaa.



Insane





Insane



Oon ylpeä, kun pidin lupaukseni ja tosiaan OLIN kaikissa("pahimmissa") laitteissa.

Ei kommentteja: